Ακολουθήστε μας

EuroLeague

Αυτό είναι το συμβόλαιο του Ομπράντοβιτς που… ζαλίζει

metagrafika favicon

Ανέβηκε

στις

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος δημοσίευσε μία φωτογραφία στην οποία είναι αγκαλιά με τον «Ζοτς», κάνοντας έτσι επίσημη την έναρξη της συνεργασίας του «τριφυλλιού» με τον θρυλικό προπονητή, το απόγευμα της Κυριακής!

Από την πλευρά της, η ΚΑΕ χρειάστηκε μόλις 11 λέξεις: «Ο Παναθηναϊκός ανακοινώνει τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς για τα επόμενα 3 χρόνια» ανέφερε η ανακοίνωση και «η ιστορία συνεχίζεται», όπως έγραψε και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.

Το συμβόλαιο του Ομπράντοβιτς

Ο Σέρβος τεχνικός θα λάβει 12 εκατομμύρια ευρώ σε βάθος τριετίας, δηλαδή το συμβόλαιό του θα ανέρχεται σε 4 εκατ. ευρώ ετησίως. Μάλιστα, ο Ζοτς γίνεται αυτομάτως ο πιο ακριβοπληρωμένος προπονητής στην ιστορία της Ευρωλίγκας!

*Τι γίνεται με Άλβαρες

Από εκεί και πέρα, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος θα αυξήσει και άλλο το μπάτζετ του τριφυλλιού. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Γιαννακόπουλος θα αυξήσει το μπάτζετ σε σχέση με πέρυσι κατά 10 εκατ. ευρώ! Πράγμα εντυπωσιακό!

Αναλυτικά

«Πρώτα απ’ όλα, θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και τη διοίκηση για την ευκαιρία να βρίσκομαι ξανά εδώ.

Ήταν πολύ εύκολο να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον. Άλλωστε, ποτέ δεν χάθηκε η επικοινωνία μου με την οικογένεια Γιαννακόπουλου και τον Παναθηναϊκό.

Σας ευχαριστώ για την υποδοχή και για την ευκαιρία να επιστρέψω σε έναν από τους μεγαλύτερους συλλόγους στον κόσμο. Είναι μεγάλη τιμή και μεγάλη ευθύνη να βρίσκομαι ξανά εδώ

Κοίταξα μέσα μου κι αμέσως βρήκα κίνητρο, τα πάντα μέσα μου μου έδειξαν ότι είμαι εδώ για να δείξω σεβασμό. Πρέπει να έχουμε το μυαλό μας στο παρόν, δεν είμαστε εδώ για το παρελθόν. Έχουμε να διορθώσουμε πολλά πράγματα».

Για τις επαφές: «Οι επαφές μας έγιναν τις τελευταίες ημέρες. Μέχρι πριν από δύο ημέρες υπήρχαν συζητήσεις και, πάνω απ’ όλα, έπρεπε να δείξω σεβασμό στον εαυτό μου και σε όσα πρεσβεύω όλα αυτά τα χρόνια.

Κάναμε μια ειλικρινή και ξεκάθαρη συζήτηση με τον Δημήτρη, ο οποίος ταξίδεψε για να συναντηθούμε από κοντά. Ανταλλάξαμε τις σκέψεις μας και, τελικά, συμφωνήσαμε πολύ εύκολα.

Πιστεύω πως τα πιο απλά πράγματα είναι συνήθως και τα καλύτερα».

 

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ