Ακολουθήστε μας

EuroLeague

Βρέθηκε η πρώτη ομάδα που θέλει τον Γουόκαπ

metagrafika favicon

Ανέβηκε

στις

Γουόκαπ επόμενη ομάδα: Ο έμπειρος γκαρντ παρέδωσε συνέντευξη στο Eurohoops και στον Γιώργο Αδαμόπουλο και εξέφρασε τα παράπονα του για τις οικονομικές του απολαβές, μιας και θεωρεί ότι υποαμείβεται εδώ και αρκετό καιρό!

Μάλιστα, τόνισε πως η ομάδα έχει team option για την επόμενη χρονιά αλλά ουσιαστικά άφησε να εννοηθεί πως το τέλος της καριέρας του θα είναι μακριά από τον Πειραιά αν δεν πληρωθεί αναλόγως.

Τα νέα δεδομένα δείχνουν πως το νέο συμβόλαιο του Φουρνιέ αποτιμάται πάνω από τα 3 εκατομμύρια ετησίως και στη συνέχεια από τις μεταγραφές του Μοντέρο και του Μακιντάιρ (στην αγορά κάνουν λόγο για 2,7 και 2,5) την ώρα που ο Ουόκαπ αμείβεται με λιγότερο από 1,2 και ο Ντόρσεϊ με 1,8!

Η ομάδα που θέλει τον Γουόκαπ

Δημοσίευμα του «Israel Hayom» αναφέρει πως η ομάδα του Δημήτρη Ιτούδη παρακολουθεί τις εξελίξεις γύρω από την υπόθεση του Αμερικανού άσου και είναι έτοιμη να κάνει την κίνησή της.

Οι σχέσεις του Ουόκαπ με τον Ολυμπιακό, μετά και τις δηλώσεις του Τεξανού γκαρντ, μοιάζουν να έχουν επηρεαστεί και η Χάποελ Τελ Αβίβ θέλει να τον αποκτήσει για να αντικαταστήσει τον Κρις Τζόουνς.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η θέση του Ουόκαπ στους «ερυθρόλευκους» μετά τις αποκτήσεις των Ζαν Μοντέρο και Κόντι Μίλερ-ΜακΙντάιρ θα πάει πίσω στο ροτέισον, με τον Αμερικανό άσο να εμφανίζεται να έχει δεύτερες σκέψεις!

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ